Brev:
Koncentration under måltidet
12. april 2011
Alder:
7 mdr.
Koncentration under måltidet
Hej Helen
Min søn på 7 mdr. keder sig ret meget når han skal sidde og spise - han får enten et stykke agurk, gulerod el. rugbrødsbjælke at gumle på, eller sin egen ske.
Men efter kort tid mister han interessen for det, og begynder at kede sig - han kan ikke sidde stille og virker bare generelt uinteresseret i maden, hvilket jo så resulterer i, at han ikke spiser så meget. Er der noget man kan gøre anderledes?
Hilsner fra mor